نتیجه مذاکره ایران و آمریکا

@user1737104805349 April 2025Replying toسلام نظر من این که دوره اول مذاکر امریکا کوتاه میاد وتنها با هسته رازی میشه و ایرا ن هسته ای شو میده به باد . ولی امریکا تحریم ها رو کم نمکنه و میگه موشک هاتم باید بدی که این اتفاق نمیوفته .ولی ایران مثل برجام یک باز فریب امریکا رو مخوره . وبی اعتمادی مقاومت به ایران بیشتر میشه
@user1737104805349 April 2025اساسا مذاکره با امریکا اشتباه هست واونایی که میرن مذاکره بر میگردن .میگم ما مذاکرات خوب بردیم جلو.هرچند به ضرر ملت باشه به همین سادگی