در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان،خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش و پرورش هستیم#ازمون_کیفیت_بخشی#آزمون_پرتخلف_کیفیت_بخشی..