۱/ قرص توئیت نخوردم!اما به عنوان نماینده مردم و طبق اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی موظفم دغدغهها و مطالبات دانشآموزان و خانوادههای ایشان را از تمام تریبونهایی که در اختیار دارم، بیان کنم. باذن الله
2 MB

Replied@Azimirad_ir18 September 2025۱/ قرص توئیت نخوردم!اما به عنوان نماینده مردم و طبق اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی موظفم دغدغهها و مطالبات دانشآموزان و خانوادههای ایشان را از تمام تریبونهایی که در اختیار دارم، بیان کنم. باذن الله2 MB
@user1738748778118 September 2025Replying toصدای مردم را خفه نکنید!دکتر عظیمیراد نمایندهای است که بهجای سکوت،صدای جوانان مطالبه گرشده.اظهارات اقای خسروپناه نهتنها عجیب،بلکه نادیدهگرفتن حقوق قانونی نماینده ملت است.بیان مطالبات مردم «وظیفه»است،نه «تخلف»!ما #کیفیت_بخشی_ها پشت آقای عظیمیراد ایستادهایم چون درد
@user1738748778118 September 2025Replying toصدای مردم را خفه نکنید!دکتر عظیمیراد نمایندهای است که بهجای سکوت،صدای جوانان مطالبه گرشده.اظهارات اقای خسروپناه نهتنها عجیب،بلکه نادیدهگرفتن حقوق قانونی نماینده ملت است.بیان مطالبات مردم «وظیفه»است،نه «تخلف»!ما #کیفیت_بخشی_ها پشت آقای عظیمیراد ایستادهایم چون درد ما را فریاد میزند@Khosropana
@user1738748778118 September 2025Replying toصدای مردم را خفه نکنید!دکتر عظیمیراد نمایندهای است که بهجای سکوت،صدای جوانان مطالبه گرشده.اظهارات اقای خسروپناه نهتنها عجیب،بلکه نادیدهگرفتن حقوق قانونی نماینده ملت است.بیان مطالبات مردم «وظیفه»است،نه «تخلف»!ما #کیفیت_بخشی_ها پشت آقای عظیمیراد ایستادهایم چون درد ما
@user1738748778118 September 2025Replying toصدای مردم را خفه نکنید!دکتر عظیمیراد نمایندهای است که بهجای سکوت،صدای جوانان مطالبه گرشده.اظهارات اقای خسروپناه نهتنها عجیب،بلکه نادیدهگرفتن حقوق قانونی نماینده ملت است.بیان مطالبات مردم «وظیفه»است،نه «تخلف»!ما #کیفیت_بخشی_ها پشت آقای عظیمیراد ایستادهایم چون درد ما را
مریم زینلی Replied
@Azimirad_ir18 August 2025وزیر محترم آموزش و پرورش در ۳۸ امین اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور، از واریز ۶۰ درصد از پاداش بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۳ در روز گذشته خبر داد.
Replied@Azimirad_ir19 July 2025فردا جلسه کمیسیون آموزش مجلس است و انشاءالله موضوع بیمه، حقوق و قرارداد کار معین نیروهای حقالتدریس آزاد، شیوهنامه ساماندهی معلمان غیر رسمی و اعتراضات داوطلبان آزمونهای استخدامی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم/
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم'-
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم؛
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم:'
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم*
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم$
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم#
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم!
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم@
@user1738748778120 July 2025Replying toدرطوفان دغدغهها، فانوس امیدمان شمایید. دکتر عظیمی راد بزرگوار، ایستادگیتان را در مسیر احقاق حق، تا لحظهٔ آخر آرزومندیم.عهد میبندیم که هرگز زحماتتان را از یاد نبریم.#دکتر_عظیمی_راد #کیفیت_بخشی_مظلوم--