با عنوان ایرانپرستی برای #حادثه_غمناک اسکله شهید رجایی با صدها جانباخته و مجروح جشن گرفتند و پایکوبی کردند.حادثه خیلی تلخ است اما وسیلهای شد برای اینکه ملت ایران دشمنانش را بیشتر بشناسد.#بصیرت

یا حسین شهید Replied
@Mirshamsi27 April 2025با عنوان ایرانپرستی برای #حادثه_غمناک اسکله شهید رجایی با صدها جانباخته و مجروح جشن گرفتند و پایکوبی کردند.حادثه خیلی تلخ است اما وسیلهای شد برای اینکه ملت ایران دشمنانش را بیشتر بشناسد.#بصیرت
@user17396795919028 April 2025Replying toسلام وقت بخیر لطفاً افراد کیفیت بخشی که حد نصاب را گذرانده اند را قبول کنید باتشکر از شما 🙏
یا حسین شهید Replied
@user17396795919024 April 2025Replying toسلام وقت بخیر لطفاً در مورد با لا رفتن به ناحق حد نصاب هم با آقای عظیمی راد صحبت کنید اجرتان با سیدالشهدا
@Mirshamsi13 April 2025#آقای_ما، ما را ببخش، شور رسیدن به #شنبه_مذاکره عشق به #جمعه_انتظار را از دلمان برد.این هفته هر چه گفتیم از عمان بود و #مذاکره با آمریکا. ما شما را برای دنیای خودمان میخواهیم .#اهل_کوفه
@user17396795919013 April 2025Replying to⚠️📢 روز دوم تحصن معترضین آزمون کیفیت بخشی 1403 مقابل وزارت آموزش و پرورش در 24 فروردین 1404پس از گذشت ماه ها از وعده های وزارتخانه برای حل خطای سیستمی در این آزمون بعد از اعلام نتایج اعتراضات مشخص شد وزارت با مهندسی کردن نمرات و افزایش تراز آزمون که اتفاقی بی سابقه است
یا حسین شهید Replied
@Mirshamsi13 April 2025#آقای_ما، ما را ببخش، شور رسیدن به #شنبه_مذاکره عشق به #جمعه_انتظار را از دلمان برد.این هفته هر چه گفتیم از عمان بود و #مذاکره با آمریکا. ما شما را برای دنیای خودمان میخواهیم .#اهل_کوفه
یا حسین شهید Replied
@Mirshamsi12 April 2025در این روزها تجار اقلیم کردستان و افغانستان جهت خرید #ریال به بازار ایران هجوم خواهند آورد. فرصت طلایی برای #تقویت_ارزش_ریال ایجاد شده است. اگر قدر بدانیم.
@user17396795919012 April 2025Replying toبا سلام مسئول محترم 📢 صدای ما معترضین کیفیت بخشی را بشنوید! وزارت آپ دروغ میگوید! ماهها از وعدههای وزارتخانه برای حل مشکل خطای سیستمی در #آزمون_کیفیت_بخشی 1403میگذرداما نه تنها گرهای از مشکلاتمان باز نشده، بلکه با #مهندسی_کردن_نمرات و افزایش تراز آزمون در مرحله اعتراضات (اتفاقی بیسابقه!)
@Mirshamsi12 April 2025در این روزها تجار اقلیم کردستان و افغانستان جهت خرید #ریال به بازار ایران هجوم خواهند آورد. فرصت طلایی برای #تقویت_ارزش_ریال ایجاد شده است. اگر قدر بدانیم.
@user1739531027812 April 2025Replying toآقای میرشمسی باگذشت بیش از یکسال از ثبت نام آزمون کیفیت بخشی همچنان ظلم بزرگی در حق ما شده و ما به دنبال احقاق حق خود هستیم #کیفیت_بخشی_مظلوم را دریابید
Replied@Mirshamsi6 April 2025بعد از اعلام جرمِ اطلاع از ثبت سفارش برای دو وزیر در موضوع چای دبش، انتظار مردم این است که سوء استفاده از #اعتماد_عمومی و ضربه به #سرمایه_اجتماعی و ایجاد #ناامنی_روحی_روانی هم مشمول رسیدگی قضائی قرار گیرد. #قطب_جنوب#ترک_فعل#تخریب_خط_لوله#اخلال_در_نظام_اقتصادی
@user1739679591906 April 2025Replying toبا سلام مسئول محترم 📢 صدای ما معترضین کیفیت بخشی را بشنوید! وزارت آپ دروغ میگوید! ماهها از وعدههای وزارتخانه برای حل مشکل خطای سیستمی در #آزمون_کیفیت_بخشی 1403میگذرداما نه تنها گرهای از مشکلاتمان باز نشده، بلکه با #مهندسی_کردن_نمرات و افزایش تراز آزمون در مرحله اعتراضات (اتفاقی بیسابقه!
یا حسین شهید Replied
@accelerator10 February 2025🔥 فقط امروز! این فرصت دیگه تکرار نمیشه!40 درصد مبلغ شارژ کیف پول یا ثبت شتابدهنده، به حساب شما بازمیگردد. این پیشنهاد ویژه تا پایان ساعت 24 امشب فعال است و پس از آن دیگر تمدید نخواهد شد.همین حالا اقدام کن و این فرصت رو از دست نده! 🚀شروع: https://virasty.com/promote
@user1739679591906 April 2025Replying toبا سلام مسئول محترم 📢 صدای ما معترضین کیفیت بخشی را بشنوید! وزارت آپ دروغ میگوید! ماهها از وعدههای وزارتخانه برای حل مشکل خطای سیستمی در #آزمون_کیفیت_بخشی 1403میگذرداما نه تنها گرهای از مشکلاتمان باز نشده، بلکه با #مهندسی_کردن_نمرات و افزایش تراز آزمون در مرحله اعتراضات (اتفاقی بیسابقه!)
Replied@Mirshamsi29 March 2025آیا مجلس شورای اسلامی #خانه_ملت است؟ اگر هست که باید باشد چرا مردمی که به خانه خود پناه برده بودند را پناه نداد! آیا #نفوذ،آیا #نفاق،آیا #بیتدبیری، یا #زمان_ناشناسی چنین صحنهای را رقم زد؟.هر کدام باشد بیشترین آسیب را بر مجلس وارد کرد.
@user17396795919029 March 2025Replying toمنتظر شنیدن خبر خوب برای مردودین به ناحق کیفیت بخشی از طرف شما هستیم خیر دو عالم نصیبتانخبری خوش بعد از این همه خبر های بد به ما بدهید اجرتان با آقام امام حسین علیه السلام
@user17396795919029 March 2025Replying toسلام و درود آقای میرشمسی امید ما کیفیت بخشی ها بعد از خدا شما هست ما حد نصاب اولیه را رد کردیم ولی چون رقیب های ما سرکار بودند نتوانستد آنها ا از سیستم آموزشی خارج کنند و مار ا جایگزین کنند به همین دلیل ما را به ناحق مردود کردنداز شما می خواهیم مثل همیشه که ما یار ی کردید حق ما را بگیرید🙏
Replied@Mirshamsi27 March 2025رهبر انقلاب: راهپیمایی قدس نشانۀ اتحاد و اقتدار ملت ایران استراهپیمایی روز قدس امسال اهمیت بیشتری دارد.إنشاءالله راهپیمایی امسال، یکی از بهترین، پرشکوهترین و باعزتترین راهپیماییهای روز قدس خواهد بود.3 MB
@user17396795919027 March 2025Replying toبا سلام مسئول محترم 📢 صدای ما معترضین کیفیت بخشی را بشنوید! وزارت آپ دروغ میگوید! ماهها از وعدههای وزارتخانه برای حل مشکل خطای سیستمی در #آزمون_کیفیت_بخشی 1403میگذرد😭اما نه تنها گرهای از مشکلاتمان باز نشده، بلکه با #مهندسی_کردن_نمرات و افزایش تراز آزمون در مرحله اعتراضات (اتفاقی بیسابقه
@user17396795919027 March 2025Replying toبا سلام مسئول محترم 📢 صدای ما معترضین کیفیت بخشی را بشنوید! وزارت آپ دروغ میگوید! ماهها از وعدههای وزارتخانه برای حل مشکل خطای سیستمی در #آزمون_کیفیت_بخشی 1403میگذرداما نه تنها گرهای از مشکلاتمان باز نشده، بلکه با #مهندسی_کردن_نمرات و افزایش تراز آزمون در مرحله اعتراضات (اتفاقی بیسابقه!)
یا حسین شهید Replied
@Mirshamsi23 March 2025یکی از مصادیق #مبارزه_با_منکر برای #تشکل های امر به معروف و نهی از منکر این است که اگر دستگاه #نظارت ی در جاییکه باید حضور داشته باشد نبود یا بود و مسامحه کرد، تذکر داد و حتی #فریاد زد.
@user17396795919027 March 2025Replying toبا سلام مسئول محترم 📢 صدای ما معترضین کیفیت بخشی را بشنوید! وزارت آپ دروغ میگوید! ماهها از وعدههای وزارتخانه برای حل مشکل خطای سیستمی در #آزمون_کیفیت_بخشی 1403میگذرداما نه تنها گرهای از مشکلاتمان باز نشده، بلکه با #مهندسی_کردن_نمرات و افزایش تراز آزمون در مرحله اعتراضات (اتفاقی بیسابقه!)
یا حسین شهید Replied
@Mirshamsi20 March 2025قال علی علیه السلام:کُلُّ یومٍ لا یعُصَی اللهُ فیه فَهُو #عیدٌروزی که در آن عصیان خداوند نشود آن روز عید است.
@user17396795919025 March 2025Replying toبا عرض سلام و ادب واحترام طاعات و عبادات جنابعالی قبول درگاه حق ،ما مردودین به نا حق کیفیت بخشی هستیم بعد از خدا تنها امیدمان به مردان خدایی چون شما هست لطفاً اجازه ندهید حق ما پایمال شودما فرزندان ایران هستیم زیر سایه رهبر عزیزمان بزرگ شده ایم،قسم میخوریم که یاران امام زمان را تربیت کنم
یا حسین شهید Replied
@user17396795919025 March 2025Replying toبا عرض سلام و ادب واحترام طاعات و عبادات جنابعالی قبول درگاه حق ،ما مردودین به نا حق کیفیت بخشی هستیم بعد از خدا تنها امیدمان به مردان خدایی چون شما هست لطفاً اجازه ندهید حق ما پایمال شودما فرزندان ایران هستیم زیر سایه رهبر عزیزمان بزرگ شده ایم،قسم میخوریم که یاران امام زمان را تربیت کنم