سلام،این نمرات مهندسی شده است ما همگی معترضیم برا اینکار،لطفا رسیدگی گردد تا حق کشی نشود.ما خواهشمندیم حدنصاب همان باشد که در کارنامه اول بود.
در خصوص آزمون #کیفیت_بخشی علیرغم جذب حدود ۵۰۰۰ نفر از داوطلبان، عدهای از عزیزان اصرار بر تخلف مجدد دارند. از دوستان خواستم هر گونه اطلاعاتی در خصوص #تخلف_احتمالی هست سریعا جمعآوری تا پیگیری شود.
@user1740296024945 اسفند 1403Replying to andسلام،این نمرات مهندسی شده است ما همگی معترضیم برا اینکار،لطفا رسیدگی گردد تا حق کشی نشود.ما خواهشمندیم حدنصاب همان باشد که در کارنامه اول بود.
@user173978311375 اسفند 1403Replying to andبه دلیل تخلفات صورت گرفته در #آزمون_کیفیت_بخشی که خود وزیر هم اذعان کردندبسیاری از داوطلبان بخاطر اشتباه سیستمی مردود شدند گویا این تخلف ها تمامی ندارد دوباره حدنصاب جدید تعیین کردند و به دروغ گفتند که قبولی ها را بررسی کردند #تغییر_حد_نصاب_تخلفی_آشکار#با_مسئولین_متخلف_برخورد_کنید
@user1739975633246 اسفند 1403Replying to andجناب دکتر تخلف مجدد زیادی صورت گرفته.مهندسی شده تخلف کردن..اول اینکه حد نصاب این آزمون نسبت به قبل بالا رفته دوحدنصاب برای یک آزمون.دوم اینکه گفتن ما همه اعتراض داوطلبان رسیدگی کردیم که دروغ محضه چون از ادارات کل نامه گرفتیم که ما اصلا قبولی ها رو بررسی نکردیم که نمره بهشون اضافه کردن