جناب دکتر تخلف مجدد زیادی صورت گرفته.مهندسی شده تخلف کردن..اول اینکه حد نصاب این آزمون نسبت به قبل بالا رفته دوحدنصاب برای یک آزمون.دوم اینکه گفتن ما همه اعتراض داوطلبان رسیدگی کردیم که دروغ محضه چون از ادارات کل نامه گرفتیم که ما اصلا قبولی ها رو بررسی نکردیم که نمره بهشون اضافه کردن
در خصوص آزمون #کیفیت_بخشی علیرغم جذب حدود ۵۰۰۰ نفر از داوطلبان، عدهای از عزیزان اصرار بر تخلف مجدد دارند. از دوستان خواستم هر گونه اطلاعاتی در خصوص #تخلف_احتمالی هست سریعا جمعآوری تا پیگیری شود.
