23 February 2025
جناب دکتر تخلف مجدد زیادی صورت گرفته.مهندسی شده تخلف کردن..اول اینکه حد نصاب این آزمون نسبت به قبل بالا رفته دوحدنصاب برای یک آزمون.دوم اینکه گفتن ما همه اعتراض داوطلبان رسیدگی کردیم که دروغ محضه چون از ادارات کل نامه گرفتیم که ما اصلا قبولی ها رو بررسی نکردیم که نمره بهشون اضافه کردن
در خصوص آزمون #کیفیت_بخشی علیرغم جذب حدود ۵۰۰۰ نفر از داوطلبان، عده‌ای از عزیزان اصرار بر تخلف مجدد دارند. از دوستان خواستم هر گونه اطلاعاتی در خصوص #تخلف_احتمالی هست سریعا جمع‌آوری تا پیگیری شود.
به دلیل تخلفات صورت گرفته در #آزمون_کیفیت_بخشی که خود وزیر هم اذعان کردندبسیاری از داوطلبان بخاطر اشتباه سیستمی مردود شدند گویا این تخلف ها تمامی ندارد دوباره حدنصاب جدید تعیین کردند و به دروغ گفتند که قبولی ها را بررسی کردند #تغییر_حد_نصاب_تخلفی_آشکار#با_مسئولین_متخلف_برخورد_کنید
12:49 - 23 February 2025

6 Views