باید تو را ببینم!بیاد تورا بزرگ ببینم!بزرگ انگاشتن همه چیزتو را در برابر دیدگانم کوچک کرده...خدای کوچک، پرستیدنی نیست!دلم برای پرستش تنگ شدهاین پرستش های نمایشی دیگر آرامم نمیکنند....
iri@user17414669438930 فروردین 1405باید تو را ببینم!بیاد تورا بزرگ ببینم!بزرگ انگاشتن همه چیزتو را در برابر دیدگانم کوچک کرده...خدای کوچک، پرستیدنی نیست!دلم برای پرستش تنگ شدهاین پرستش های نمایشی دیگر آرامم نمیکنند....
@user17414669438930 فروردین 1405روز 《 مامان چی بپوشم》 مبارک🎀روز « باشه شب خوش » مبارک 💅
@user17414669438929 فروردین 1405همه شاهد بودند که خدا مرا به خاطر تو بخشید...دعاهای تو اگر نبودتا کنون صدباره و هزار باره گرفتار عذاب الیم خدا شده بودم.تو دوستم داری که دوست نداریمرا در عذاب خدا ببینیمن تا نفس دارم زیر بار دِین توام آقا!
@user17414669438915 فروردین 1405
@user1741466943895 فروردین 1405
@user17414669438927 اسفند 1404
@user17414669438923 اسفند 1404
@user17414669438923 اسفند 1404استاد پناهیان میگفت :برو گریه کن ،التماس خدا کن ،بگو نمیتونم از موقعیت گناه فرار کنماونقدر این خدا کریمه که موقعیت گناه رو فراری میدهتو فقط میون گریه هات بگو ،دیگه نا ندارم پاشمبگو نمیخوام گناه کنماااا ، زورم نمیرسه .…Show more
@user17414669438923 اسفند 1404دوست دارم یه روزی برسه داد بزنم بچه ها برگشت!برگشت...برگشت...💔285 KB
@user17414669438921 اسفند 1404
@user17414669438921 اسفند 1404