استاد پناهیان می‌گفت :برو گریه کن ،التماس خدا کن ،بگو نمیتونم از موقعیت گناه فرار کنماونقدر این خدا کریمه که موقعیت گناه رو فراری میدهتو فقط میون گریه هات بگو ،دیگه نا ندارم پاشمبگو نمی‌خوام گناه کنماااا ، زورم نمی‌رسه .معجزه می‌کنه برات :)
15:45 - 14 March 2026

3 Reactions
260 Views