واقعا چرا این دولتمردان ما نمیخوان بپذیرن که مذاکره با این مردک احمق اشتباه است اندر اشتباه است اندر اشتباه.وهبچ دستاوردی برای ایران نداره.بابا این مغز پوک اتون کمی به کار بندازین.ترامپ قمارباز بیزنس من است وفقط منافع خودشو میبینه.خدایا اخروعاقبت ایران روبخیرکن.