22 May 2025
دل می‌رود ز دستمصاحبدلان خدا را...ما انقلاب کردیم...برق روزی ۲ بار قطع میشهشعر یادم رفت...
سلام با عنایت به اینکه ریشه تمام مشکلات ما از امریکاست ، اما نظر من این است سیبل هدف ما وشما اول ترامپ های داخلی باشد اگر انها را بخشکانیم 90% راه را رفتیم
13:43 - 22 May 2025

1 Reactions
141 Views


1 Reply

در ادامه عرایض قبل برای 10% باقیمانده نیازی به هیچ کار دیگری نیست چون ملت میداند باید در چهارچوب قانون عمل کند نه به بازرسی ونه هیچ گشت دیگری نیازی ندارد