با توجه به اینکه توافق خوب و خیلی خوب است.فک کنم باید نتیجه بگیریمعبارت"مثلی لا یبایع مثل یزید" را از رهبر شهیدمون نباید جدی بگیریم، شاید باید بپذیریمآسید علی آقای خامنه ای رهبر سابق بود.من باز هم میگم موافق توافقمگذشته ها رو رها کنید، #تاریخو_جدی_نگیریم