مردم دارن از گرسنگی میمیرن.حتی نمیتونن تو مملکت خودشون یه خونه کوچیک داشته باشن.از پس هزینه های درمانشون بر نمیان.دولت پول مردم رو خرج کشور های دیگه میکنه.پول کافی برای غذا خوردن نیستحتی اگه شبانه روز کار کنی از پس هزینه خورد و خوراک ومسکن بر نمیای.ماشین های فرسوده.اینجا آمریکاست.
10:53 - 21 May 2026