اینایی که #امروز در سایه امنیت جمهوری اسلامی برای مبارزه نظریهپردازی میکنند!چرا #دیروز (طی ۸سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس) آمریکا و اروپا تشریف داشتند و در جبهههای نبرد حاضر نبودن؟محمدعلی رامینفواد ایزدیشهریار زرشناس
یعنی هر کس در جنگ ۸ ساله بوده باید تو این مملکت اظهار نظر و مفسر سیاسی باشد؟ با این طرز فکر انگلی یادمون باشه اگر جنگ شد بریم خاکی سرکوچه مون با لباس بسیجی عکس یادگاری بگیریم تا فردا متهم به جبهه نرفتن توسط نخود مغزها نشیم