برای هیچکس خودتو نسوزون!آفتاب تمام روز داره خودشو میسوزونه ولی مردم در نهایت از قشنگی ماه تعریف میکنن…البته که من در مورد ماه صحبت نمیکنم
iriبرای هیچکس خودتو نسوزون!آفتاب تمام روز داره خودشو میسوزونه ولی مردم در نهایت از قشنگی ماه تعریف میکنن…البته که من در مورد ماه صحبت نمیکنم
توافق شد....انتقااام رهبر شهید مون ،سرداران سپاه، پچه های میناب، و مردم بیگناه اواره بعد از جنگ اینا چیشد؟خوشحالید ؟خدیا حکمتت شکر
@user17507954621610 June 2026پارسال خرداد همین تاریخ بوددیگه تصمیموگرفتم که بشه وهرچی پیش بیاد بشه یانشه من تلاشموکردم، تویه سال گذشته که همزمان شد باجنگ،ویرانی وفروپاشی ذهنی وروانی منم شروع شد،وعجیب هنوز سرپام، قویترازاون چیزی شدم که فکرشومیکردم و همین امروزشداونی که بایدمیشدبالاسری حواسش به همه هست🫰
@user17507954621630 May 2026کاش هیچوقت هیچ ادمی طعم تنهایی و نچشه به وقت نیاز....خدایا شکرت🪷454 KB
@user17507954621628 May 2026
@user17507954621625 May 2026
@user17507954621619 May 2026گاهی نباید صبر کرد؛باید رها کرد و رفت، تا بدانند اگر مانده بودی،رفتن را هم بلد بودهای .🕊14 MB
@user17507954621619 May 2026روزها رفتند و من دیگرخود نمی دانم کدامینم آن من سر سخت مغرورم یامن مغلوب دیرینم؟!"فروغ فرخزآد"آدمه جالبیم اول اشکامو پاک میکنم، بعد دلیل اشکامو"
@user17507954621613 May 2026من به چشمان تو سوگند که دل باختهامجز تو هرگز نرود فکر و خیالم ز جهان💓🎊
@user1750795462167 May 2026نمیدونم چرا، ولی یه چیز خاصی تو اردیبهشت هست که هیچ ماه دیگهای برام ندارههوای خنک، بوی نم خاک، بوی بهار نارنج ، این همه سبزی و انگار زندگی دکمه ریست میزنه،اردیبهشت برام یعنی:یه کم آرامش بیشتر،یه کم امید بیشتر،و یه کم دلبستگیتر به این زندگی قشنگِ سختمن اردیبهشت رو واقعاً از ته دل دوست دارم 💚
@user17507954621626 April 2026خدایا اینقدی زنده بمونم تقاص خون این پچه ها رو با چشام ببینم💔🖤#مدرسهمیناباینجا مینابلحظات اولیه حادثه مدرسه شجره طیبه😭ببخشید واقعا ، ولی پخش این کلیپ نیازه خیلی هم نیازه .😢💔2 MB
@user17507954621623 April 2026خدایا بحق این روزای عزیز یه نشونی ازماکان پیدا شه 🥺595 KB
@user17507954621619 April 2026پیر شدن همیشه با گذر زمان نیست، بعضی دردها انقدر عمیق اند که انگار سالها از عمرت کم میکنن#دیالوگ