نمی‌دونم چرا، ولی یه چیز خاصی تو اردیبهشت هست که هیچ ماه دیگه‌ای برام ندارههوای خنک، بوی نم خاک، بوی بهار نارنج ، این همه سبزی و انگار زندگی دکمه ریست می‌زنه،اردیبهشت برام یعنی:یه کم آرامش بیشتر،یه کم امید بیشتر،و یه کم دل‌بستگی‌تر به این زندگی قشنگِ سختمن اردیبهشت رو واقعاً از ته دل دوست دارم 💚
15:10 - 7 May 2026

3 Reactions
198 Views