کاش مجلسی بود که یه فکری بحال این شعام میکردن!؟؟ولی افسوس ، افسوس، افسوسکاش حداقل مردم یاد میگرفتن درست انتخاب کنن!! که به این بیچارگی دچار نشیم😭😭😭
Replying toکاش مجلسی بود که یه فکری بحال این شعام میکردن!؟؟ولی افسوس ، افسوس، افسوسکاش حداقل مردم یاد میگرفتن درست انتخاب کنن!! که به این بیچارگی دچار نشیم😭😭😭
Replying toدر ویراستی همه چیز را داده ایم رفته است. در اخبار تلویزیون: روند مذاکرات خوب بوده به توافق های مطلوبی رسیده ایم.😂 آمریکا پای بند به تعهدات است. مملکت نیست رسما دیوانه خانه ست .
Replying to