4 August 2025
فرصت خوبی از سوی مدیریت شبکه اول سیما، فراهم شد تا در برنامه وزین #حماسه‌خوان، مباحثی را در نسبت رسانه و جنگ با توجه به اتفاقات جنگ تحمیلی اخیر، به بحث بگذاریم.دعوت می‌کنم که این برنامه را تماشا کرده و نکات تکمیلی، پیشنهادات و انتقادات خود را با من به اشتراک بگذارید تا از شما بیاموزم
سلام آقای ساعی شما که خودتون یک معلم هستین چرا بفکر ما جوانان نیستین آیا یک جوان 25-26-27ساله برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان پیر هست لطفاً با افزایش سن موافقت کنید ما دو ساله داریم برای افزایش سن دانشگاه فرهنگیان تلاش میکنیم خدا خوشش نمی یاد کسی مانع آرزوی این همه جوان بشه
21:51 - 4 August 2025

2 Reactions
97 Views