۱از۳: تصویب افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال در شورای معین دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، #گام_اول و نه نهایی شورا است. هنوز کار تمام نشده!
حسین Replied
@Azimirad_ir27 August 2025۱از۳: تصویب افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال در شورای معین دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، #گام_اول و نه نهایی شورا است. هنوز کار تمام نشده!
@user1751478669927 August 2025Replying toخیلی ازتون ممنونیم هیچ موقع لطف شمارو فراموش نمیکنیم لطفا تا تصویب قطعی مارو یاری کنید
حسین Replied
@Ejeii22 July 2025رییس قوه قضاییه : دشمن فکر میکرد با حمله به جلسه شواری عالی امنیت ملی ایران فلج می شودمشروح گفتگوی رییس قوه قضاییه با مردم در مورد مهمرین وقایع اخیر و موضوعات روز کشور امشب پس از خبر ۲۱ از شبکه یک و شبکه خبر سیما3 MB
@user1751478669923 July 2025ازتون خواهش میکنم پیگیر افزایش سن دانشگاه فرهنگیان به 30سال باشید الان ۶ ماهه ما چشم به راهیم جلسه ای برای برگزار بشه ما جوانان باید تکلیفمان روشن شود تا کی چشم انتظاری وقتی وزیر آموزش و پرور خودش خواستار افزایش سن است
Replied@Azimirad_ir16 July 2025یک:در نشست ۳ ساعته امروز با معاونین وزیر محترم آموزش و پرورش و نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور، سه مسئله مهم وضعیت نیروهای #حق_التدریس آزاد، ابلاغ #شیوه_نامه ساماندهی معلمان غیررسمی و تعیین تکلیف #اعتراضات آزمونهای استخدامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ وزیر در جلسه هیأت دولت حضور داشت و...
@user1751478669916 July 2025Replying toآقای کاظمی لطفا موضوع افزایس دانشگاه فرهنگیان طبق نانه وزیر پیگیری کنید شما فرمودین که امروز پیگیری میشه🥺🥲
حسین Replied
@Azimirad_ir16 July 2025با همت و مطالبه گری اعضای محترم کمیسیون آموزش مجلس و تائید دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی مقرر شد از این به بعد، "طرح ملی هوش مصنوعی" در کارگروه مشترک بین کمیسیون آموزش و کمیسیون صنایع مجلس پیگیری و تکمیل گردد.
@user1751478669916 July 2025سلام لطفا پیگیر جلسه افزایش سن دانشگاه فرهنگیان باشید پنج ماهه از نامه میگذره#افزایش_سن_دانشگاه_فرهنگیان_به_30
Replied@Mohammadqomi_ir15 July 2025ملت امام حسین(ع)، جمعِ بین سوگ و حماسه را از مکتب امام حسین(ع) دارد که در دل معرکه و در سوگ مجاهدان و مردمانش، مناسک و شعائرش را عاشوراییتر اقامه میکند. اصلاً موتور محرک امید، انگیزه و #مقاومت این #مردم همین روضههاست.هیئات، امسال محرم را با فخر و حماسه آغاز کردند و با پیوند «ایده، شعر و اجرا» از مکتب حسین به #ایران حسین پل زد. آنچه به دلها نشست، فقط یک مداحی نبود؛ فهمی دقیق از تکلیف، درکی عمیق از جامعه و تعظیم هنرمندانهی شعائر بود. دستبوس همهی مداحان، پیرغلامان، شاعران، نغمهپردازان، سینهزنان و خادمان هستم.
@user1751478669915 July 2025Replying toامام خمینی (ره):«جوانان سرمایههای اصلی کشور و آیندهسازان آن هستند و مسئولان باید همه تلاش خود را برای حمایت از آنان به کار گیرند تا ناامید نشوند.»لطفا جلسه رو برگزار کنید مانع نا امیدی در جوانان خواهان شرط سنی دانشگاه فرهنگیان شوید
@user1751478669915 July 2025Replying toادامه متن نامه:من سه ساله خونه نشستم تک به تک کتاب هارو خوندم در حالی که اول دیوان عدالت کشوری شرط سنی برداشت مارو امیدوار کرد ولی شورا رد کردنند و الان آقای کاظمی نامه زده باز ما نشستیم درس میخوانیم برای سال بعد که آقای خسرو پناه قول جلسه دادن و قبلا فرمودن وزیر موافق باشه ما مخالفتی نداریم
@user1751478669915 July 2025Replying toپنج ماهه وزیر درخواست افزایش شرط سنی به 30سال داده و کمیسیون آموزش هم موافقه.من دوسال لب مرز (سرباز)به کشورم خدمت کردم و بخاطر دوسال شرط سنی دانشگاه فرهنگیان رو از دست دادم آرزوم معلم شدنه و میخوام از این راه به کشورم خدمت کنم.. آقای خسروپناه هم ۲۷ خرداد قول جلسه دادن، اما هنوز خبری نیست.
حسین Replied
@Azimirad_ir14 July 2025۱/ از زمان ابلاغ قانون بودجه سال ۱۴۰۴ به دولت، چند ماه میگذرد و سازمان برنامه و بودجه همچنان از پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی نیمه دوم ۱۴۰۰ و پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۳ سر باز میزند!
@user1751478669915 July 2025آقای عظیمی راد لطفا خسته ایم از پاسکاری مجلس هر بار به بهانه ای لطفا ازتون خواهش میکنیم پیگیر قضیه شرط سنی باشید هر سال سنمان بیهوده در خانه میگذرد بنده از ۲۳ سالگی سر قول مسئولین درس خوندم الان ۲۵ سالمه لطفا نزارید به پاییز موکول بشه باید فرصت رقابت برابر بدهند امسالم از دستمان میرود لطفا🙏
حسین Replied
@Ejeii14 July 2025شیطان صفتها مشغول کارند که انسجام جامعه به هم بریزد و دوقطبی و انشقاق رخ دهد برای وحدت و انسجام فعلی تلاش کنیم.با حرف زدن وحدت ایجاد نمیشود. اگر حول محور ولایت، حول محور ایران و مصالح و منافع ملی برای دفاع از ایران اسلامی و امت اسلام حرف بزنیم هیچ افتراق و جدایی اتفاق نمیافتد.همه مردم ایران در داخل و خارج کشور، حتی منتقدان مقابل دشمن ایستادند.از همه کسانی که به میدان آمدند تقدیر و تشکر میکنم.صداها، نواها، یادداشت و مقالههایی را در این چند روز دیدیم که در این چند سال ندیده بودیم. نظام و مسئولین نظام قدر این مردم را میدانند و خواهند دانست.
@user1751478669914 July 2025سلام و عرض ادب لطفا با دکتر پزشکیان و آقای خسرپناه حرف بزنید الان پنج ماهه آقای کاظمی نامه افزایش سن دانشگاه فرهنگیان زده ولی شورای عالی انقلاب هر بار قول برگزاری جلسه رو برای افزایش میده ولی هیچ خبریم نیست لطفا ما جوانان این کشورین نباید سن مانع رقابت بشه ما فقط میخواین به کشورمان خدمت کنیم
Replied@Azimirad_ir13 July 2025در هفته جاری پیگیر برگزاری جلسه با وزیر محترم آموزش و پرورش و نمایندگان سازمانهای اداری و استخدامی و برنامه و بودجه برای ابلاغ #شیوه_نامه ساماندهی معلمان و بررسی #اعتراضات آزمونهای استخدامی هستم. عزیزان صبور باشند.وزیر محترم جهت برگزاری جلسه، با دغدغه همیشگی، اقدام #فوری نماید.
@user1751478669913 July 2025Replying toآقای عظیمی راد بخدا سال به سال داره سنمان بالاتر میرود من از ۲۴ سالگی بخاطر چهار ماه نتونستم برای دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم از ۲۳ سالگی پیگیر این قضیه و به قول مسئولان نشستم درس خوندم زندگیمو گذاشتم فقط بخاطر خدمت به کشورم لطفا با آقای کاظمی حرف بزنید فشار بیاره این جلسه برگدار بشه ۵ماه نامه زده
@Khosropanah_ir12 July 2025بیانیه نویسان به جای مطالبه گری حقوقی از تجاوزگران آمریکایی و صهیونیستی با کلی گویی و مطالب غیر کاربردی، کام شیرین انسجام ملی و پیروزی مردم و غیرتمندان مدافع در میدان جنگ را تلخ نکنند. بیشک این رفتارهای ناصواب، مشمول آثار وضعی دنیوی و اخروی خواهد شد.
@user174376274218hadi12 July 2025Replying toسلام ،آقای خسروپناه، الان این ویراست های ما رو میبینید و سکوت میکنید، لطفا یه پیامی یه حرکتی که بدونیم این موضوع افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان رو بالاخره چیکار میخوایید بکنید،وزیر آموزش و پرورش ۴ ماه قبل درخواست افزایش داده چرا یه جلسه با دعوت از ایشون برگزار نکردین
@user1751478669912 July 2025Replying to andازتون خواهش میکنیم تکلیف مارو مشخص کنید دو سال ما پشت کنکور نشستیم الان پنج ماهه از نامه آقای کاظمی میگذرد وقتی آموزش و پرورش نامه زده و صلاحیت دونسته چه مشکلی وجود داردبخدا ما رباط نیستیم این همه پیام میدیم جوانان کشورمان ایران هستیم لطفا صدای ما را بشنوید 🙏🙏🥲
حسین Replied
@Khosropanah_ir12 July 2025بیانیه نویسان به جای مطالبه گری حقوقی از تجاوزگران آمریکایی و صهیونیستی با کلی گویی و مطالب غیر کاربردی، کام شیرین انسجام ملی و پیروزی مردم و غیرتمندان مدافع در میدان جنگ را تلخ نکنند. بیشک این رفتارهای ناصواب، مشمول آثار وضعی دنیوی و اخروی خواهد شد.
@user1751478669912 July 2025Replying toآقای خسرو پناه سلام عرض ادب ازتون خواهش میکنیم قضیه افزایش سن دانشگاه فرهنگیان تعیین تکلیف کنیدالان پنج ماهه آقای کاظمی نامه زده شما تو مصاحبه ای که با فارس نیوز داشتید فرمودین ۲۷ تعیین تکلیف میشه الان هزاران جوان چشم به راه این تعیین تکلیفن شما که پیام مارو می بینین لاقل بفرمایید به کجا رسیده🙏🥲
Replied@Khosropanah_ir10 July 2025حضور پرشور نسل نو در هیئتها، امیدبخش فردایی روشن است؛ نوجوانان و جوانانی که با علم و اشک، میراث حسین(ع) را به شکلی ایرانی، دینی و تمدنی نگه داشتند. این افزایش چشمگیر حضور، تجسم زنده «ایرانِ عاشورایی» است.
@user1751478669910 July 2025به ما فرصتی بدید که خودمان را ثابت کنیممنی که پارسال ۲۴ سال پنج ماهم بود از اونموقع پیگیر این افزایش سن دانشگاه فرهنگیان هستم میخوام به کشورم خدمت کنم ما که کنکور میدیم امتحان نهایی شرکت میکنیم گذیتش فرهنگیان شرکت میکنیم یه آدم ۲۵ سال چرا باید از دانشگاه محروم بشه لطفا جلسه رو برگزار کنید
@user1751478669910 July 2025آفای خسرو پناه سلام عرض ادب ما هم جوانان این کشوریم میخوایم به کشورمان خدمت کنیم الان دو سال پشت کنکور نشستیم درس میخوانیم الان که آقای کاظمی نامه افزایش سن دانشگاه فرهنگیان به 30سال را زده چرا موافقت نمیکنید چرا جلسه رو براش برگزار نمیکنید شما وعده دادید که وزیر نامه بزنه مخالفتی نمیکنید
Replied@Khosropanah_ir10 July 2025امروز در دفاع مقدس دیگری هستیم که وحدت و انسجام ملی، رکن رکین آن است؛ توهین به مسئولان حکمرانی کشور و اظهار ضعف و تسلیم در برابر دشمن، دو خطای زمانه و آسیب زا به تعهد ملی و دینی است. باید در مرزبندی بین مسئولیتپذیری و تفرقهافکنی بصیرت داشت. امنیت روانی ملت جای آزمون و خطا نیست.
@user1751478669910 July 2025Replying toسلام و احترامقرار بود ۲۷ خرداد جلسهای برای بررسی نامه آقای کاظمی درباره افزایش سقف سنی دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال تشکیل بشه، اما هنوز در دستور کار قرار نگرفته.لطفاً پیگیری بفرمایید مشکل چیه و چرا بررسی نمیشه؟خیلی از داوطلبا تو بلاتکلیفی هستن.
@user1751478669910 July 2025امام خمینی فرمودند: «امید ما به شما جوانهاست»؛ رهبری هم فرمودند: «مسئولان باید امید را در دل جوان زنده نگه دارند».ما دو ساله دنبال فرصتی برای خدمت به کشوریم. هر سال میفرمایید بررسی میشه؛ امسال هم قول جلسه افزایش سن دانشگاه فرهنگیان طبق نامه وزیر دادید. چرا هنوز خبری نیست؟
@user1751478669910 July 2025Replying toسلام و عرض ادب جناب آقای خسروپناهایام تاسوعا و عاشورای حسینی رو تسلیت عرض میکنم.فرمودید که جلسه درباره شرط سنی دانشگاه فرهنگیان تشکیل خواهد شد. خواستم بپرسم نتیجه چه شد؟ چرا جلسه برگزار نشد با اینکه قول داده بودید؟با تشکر و احترام
حسین Replied
@Khosropanah_ir9 July 2025رژیم صهیونیستی با تهدیدات نظامی میخواهد ایران را شرطی کند و القا کند سرنوشت ایران دست آنهاست اما کور خوانده اند قطعا سرنوشت بقای اسرائیل دست موشکهای ایران خواهد بود باذن الله تعالی محکم تر می زنیم.
@user175147866999 July 2025Replying toآقای خسرو پناه ما چندینماهه منتظر این موضوعیم نمیشه هر ماه ما چشم به راه این جلسه باشیم عمرمان تلف میشودشما هم باید نگران جوانان کشور باشید این جلسه را تشکیل دهید و از آقای کاظمی بخوایید تو جلسه شرکت کنند و نامه ای که زدن دلایل مثبتشان ارائه دهند من از ۲۴ سال و پنج ماه پیگیر این قضیم الان ۲۵سالمه