بستگی داره تاسختگیری روچی معنی کنیم واز ازدواج به دنبال چی باشیم ومیخایم به چی برسیم.هر چقدرم بشه از یه سری ازمعیارهاتوو انتخاب کوتاه اومد ولحاظشون نکنیم ولی یه سری ملاکا هستن ک اولویت انتخاب شخصن ونمیشه ازشون گذشت مثل اعتقادات دینی،کفویت بینشون و اخلاقیات.پس سختگیری روبه خونه،ماشین،مادیات ربطش ندیم