شعار امشب چه خوبه این باشه« سپاهی، ارتشی، عید شما مبارک»❤️❤️❤️این عزیزان پای لانچر، پشت پدافند، پشت قایق های تند رو و سیستم ها، به دور از عزیزانشون و حتی شاید بدون یک تماس، در حال جهاد برای ما هستن. وظیفه ما ملت ایرانه که عید رو به اونها اول تبریک بگیم بعد اطرافیان خودمون.
19:37 - 20 March 2026