.#عراقچی گفته #مذاکره نداریمفقط داریم تبادل پیام میکنیم!یاد این جمله آیت الله ضیاءآبادی رحمة الله علیه افتادم که میفرمودن:❌❌ اگر کسی اسم #مستراح را بگذارد «سرویس بهداشتی»، بوی آن تغییر نمیکند!
درخواست نشان درجه ۱ رشادتملت بزرگ ایران آن سرباز ی که در پای لانچر دو دست و دو پای خود را از دست داد مستحق دریافت نشان درجه ۱ شجاعت است نه آن کسانیکه موجبات برجام ننگین را فراهم کردن.