4d
راجع به پیام‌آقا...آنچه روشن است ، شروط رهبری در این متن تفاهم نامه رعایت شده وگرنه اجازه آن صادر نمیشد.آنچه روشن است ، مسئولین دلسوز بودند و پر تلاش ؛ توهین و تهمت نثار آنها کردن اشتباه محض بوده و هست و خواهد بود.آنچه روشن است ، دشمن به استیصال رسیده بوده و مصر به امضای این قرار داد بوده نه ما.
تنهایی به این همه نکات مثبت برای قالیباف رسیدی یا با شعام هم مشورت کردی چشمت نزنن خوشکل پسر
02:05 - 20 June 2026

19 Reactions
187 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مهدی خوشگله‌
Replying to
کجای متنی که نوشتم نکته ای مثبت برای قالیباف بود؟؟