2 March 2026
السلام علیک یاشهیدیا قائد یا ولی یا امام الامهدرسینه من داغ تو خاموش نگردد تا زنده ام این داغ فراموش نگرددای سید من ای مولای من ای آقای من ای رهبر وپیشوا ومقتدای منچه حس غم انگیزیست که سحر را بدون تنفس حضورتو باید به قیام نشست. این که عطر تورا باد صبا دیگر باخود همراه ندارد جانمان را می خلد.
@hadith502 March 2026
Replying to
ما چندین بار خواهیم مرد.....در نماز عید فطردر پیام سال نودر ۱۵ خرداددر عصر عاشورای محرمدر.غدیر و فاطمیه و . *ما قرار است چندین بار به یاد جای خالی ات بمیریم....😭😭😭😭
ای امان😭
13:13 - 8 March 2026

51 Views