3d
آقای پزشکیان!من باورنمی کنم که این حرفهای حاشیه داروهزینه سازکه می زنی ازسرسادگی ویابداهه گویی باشد.همین حرفها روزگاری یکی راکه در #صدر بود،به زیرآورد.۴۵سال ازآن تاریخ می گذرد...
الان دیگه حمل برسادگی آقای پزشکیان نمی‌کنیم.خوب هم میدونه داره با قلب این مردم چه میکنه.این همه تندگویی با مردم روانیست تندی هاتون رو برای دشمن بگید.شما که گفتی هرکی میتونه بیاد جلو،آقای زاکانی گفت میتونم چرا بهش مسئولیت حل مشکلات مردم رو نمیدین؟
13:42 - 25 June 2026

2 Reactions
60 Views