3 April 2026
به نام خداآقای ظریف!دلداده نشستن روی میز مذاکره و قدم زدن با آمریکایی‌ها.ملت شیعه ایران از تاریخ درس‌های خوبی یادگرفته است! دیگر جایی برای ابوموسی اشعری‌ها نیست!شیعه نه از امامش پیشی می‌گیرد و نه از او جا می‌ماند!شیعه ملازم با امامش است.فهم شما در حد همان دکمه است! کاری نکنید که فکر کنیم خائنید.
تازه می‌خواید فکر کنین خائنن؟!...از سال ۹۲مسئول تسلیم کشور بودن
00:18 - 4 April 2026

44 Views