ویدئو آخرالزمانی از پیشروی تانکهای اسرائیلی در شهرهای تازه اشغال شده در جنوب لبنان پس از آتش بس ..... پ.ن:سرنوشت مقاومت بدون قدرت کافی و بدون بازدارندگی .....آیا همچنین سرنوشتی برای ایران عزیزمان می خواهید؟؟؟اگر بله که شرم کنید و خجالت بکشید!اگر خیر ، پس چرا بمب اتم ایران را نمیسازید؟؟؟
2 MB
