3 June 2026
🔴🔴🔴 روبیو، وزیر خارجه آمریکا امروز در سنا:ایران اگر سلاح هسته ای داشت مصون و ایمن می بود!ایران با سلاح هسته‌ای میتونست بگه تنگه هرمز برای همیشه مال ماست و ازش عوارض و پول بگیرهو ما هیچ کاری در قبالش نمیتونستیم بکنیم !!!!!!
1 MB
تازه تنگه باب لمندب هم بسته شده از اونم می تونست استفاده درست کنه با سلاح های جادویی
21:46 - 8 June 2026

26 Views