مبارکمان باشد با ابوسفیان و معاویه برادر شدیم.کلیپ زیر را ببینید و برداشت با خودتان. من دیگر عقلم بجایی قد نمی دهد.#اللهم_عجل_لولیک_الفرج همین.
3 MB
1dمبارکمان باشد با ابوسفیان و معاویه برادر شدیم.کلیپ زیر را ببینید و برداشت با خودتان. من دیگر عقلم بجایی قد نمی دهد.#اللهم_عجل_لولیک_الفرج همین.3 MB
Replying to andجناب اگر به این حرفات ایمان داری چرا با در دست داشتن مدارک نمی روی از پزشکیان شکایت کنی ؟ خیلی دوست دارم ببینم چقدر صداقت داری نشستی زیر باد کولر دار ی احساسات بی مدرک و بی پایه خودتو بیان میکنی که ار قافله مهمل گویان جانمانی چقدر انصاف و عقل کم مایه شده در ایران