1d
مبارکمان باشد با ابوسفیان و معاویه برادر شدیم.کلیپ زیر را ببینید و برداشت با خودتان. من دیگر عقلم بجایی قد نمی دهد.#اللهم_عجل_لولیک_الفرج همین.
3 MB
Profile picture of ‌فدایی امام‌
Replying to
لعنت بر معاویه و ابوسفیان و پزشکیان که برادر اوناست و همانطور که اونا در قتل امامان شریکند پزشکیان هم در قتل رهبر شهید شریک است لعنت ابدی خدا بر بنی امیه و پیروانشان
جناب اگر به این حرفات ایمان داری چرا با در دست داشتن مدارک نمی روی از پزشکیان شکایت کنی ؟ خیلی دوست دارم ببینم چقدر صداقت داری نشستی زیر باد کولر دار ی احساسات بی مدرک و بی پایه خودتو بیان میکنی که ار قافله مهمل گویان جانمانی چقدر انصاف و عقل کم مایه شده در ایران
13:53 - 26 June 2026

19 Views