🔺رهبر شهید سید علی خامنهای: تا بیست سال، سی سال دیگر، مذاکرۀ با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمیکند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد ... سود که ندارد هیچ، مذاکرهی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبرانناپذیر هستند!

