به نظر باید دولت و مسئولین ۱۰ شرط را روی تخته جلسات گذاشته و پیرامون آن شرایط مختلف را سنجیده و ارزیابی کرده و خواسته های خود را روی کاغذ ثبت کنند.نه اینکه هرکس یک حرفی را بزند و یک یادو شرط را بُلد کند.الان چرا کسی اصلا در مورد غرامت جنگ صحبت نمیکند؟کشورک های جنوبی چگونه باید خسارت بدهند؟#جنگ
23:46 - 1 May 2026

110 Views