1d
عجیب اینه که همین فرد 2 سال است در دولت پزشکیان در حال مشاوره اقتصادی است.بعد تعجب میکنیم که وضعیت اقتصادی هر سال بدتر می‌شود؟
فناوری‌های هسته ای با کلی کاربرد که باکلی زحمت بدست اومده وسلاحهای متعارف رو که زندگیمون بهش بستگی داره رو میگن نباشه..بعد برای چند تن گندم و سویای آشغال که صددرصدترامپ کینه ای پدوفیل آلوده ش میکنه..غش و ضعف میکنن❗️کمبودی در تولید گندم نداریمhttps://virasty.com/user177517073581/1782349385051510491
4 MB
1 MB
Replying to
آمریکاییها قبلا با روش‌های اینچنینی..ایرانیان رو معتاد و خانواده های ایرانی رو نابودمیکردندمثل انگلیس دردوره قاجاردرجنگ جهانی۲آمریکاهم جزواشغالگران وایجاد قحطی مصنوعی ونسل کشی۴میلیون ایرانی شدفناوری هسته ای بااونهمه کاربردرودستورمیده نداشته باشیدبعدبرای چندتن گندم وسویا که قطعا آلوده ست کف میزنید
6 MB
04:38 - 25 June 2026

1 Quote posts
150 Views