آمریکاییها قبلا با روشهای اینچنینی..ایرانیان رو معتاد و خانواده های ایرانی رو نابودمیکردندمثل انگلیس دردوره قاجاردرجنگ جهانی۲آمریکاهم جزواشغالگران وایجاد قحطی مصنوعی ونسل کشی۴میلیون ایرانی شدفناوری هسته ای بااونهمه کاربردرودستورمیده نداشته باشیدبعدبرای چندتن گندم وسویا که قطعا آلوده ست کف میزنید
6 MB