1d
عجیب اینه که همین فرد 2 سال است در دولت پزشکیان در حال مشاوره اقتصادی است.بعد تعجب میکنیم که وضعیت اقتصادی هر سال بدتر می‌شود؟
با بستن تنگه هرمز ...صادرات کود انجام نمیشد و کشاورزان آمریکایی به بن بست خورده بودند..بهای بنزین کلی بالا رفته بود و اعتصابات شکل گرفته بود..حالا برای چند تن گندم و سویا که صددرصد ترامپ کینه ای آلوده ش میکنه برای انتقام ..کف و دست هم میزنن❗️https://virasty.com/user177517073581/1782349729822181763
Replying to
فناوری‌های هسته ای با کلی کاربرد که باکلی زحمت بدست اومده وسلاحهای متعارف رو که زندگیمون بهش بستگی داره رو میگن نباشه..بعد برای چند تن گندم و سویای آشغال که صددرصدترامپ کینه ای پدوفیل آلوده ش میکنه..غش و ضعف میکنن❗️کمبودی در تولید گندم نداریمhttps://virasty.com/user177517073581/1782349385051510491
4 MB
1 MB
04:42 - 25 June 2026

2 Quote posts
159 Views