1d
عجیب اینه که همین فرد 2 سال است در دولت پزشکیان در حال مشاوره اقتصادی است.بعد تعجب میکنیم که وضعیت اقتصادی هر سال بدتر می‌شود؟
داستانی هست که میگه درزمان قحطی مصنوعی ایجادشده توسط متفقین غربی درایران سفارت انگلیس غذا میدادتعدادی گدارفتند و گرفتند و مردم هم وقتی دیدندگرفتندگداهاروحسابی زدنشون که چرا دستتون رو پیش بیگانه درازمیکنیدغیرت وآبرو ندارید⁉️https://virasty.com/user177517073581/1782349952849219793
506 KB
Replying to
با بستن تنگه هرمز ...صادرات کود انجام نمیشد و کشاورزان آمریکایی به بن بست خورده بودند..بهای بنزین کلی بالا رفته بود و اعتصابات شکل گرفته بود..حالا برای چند تن گندم و سویا که صددرصد ترامپ کینه ای آلوده ش میکنه برای انتقام ..کف و دست هم میزنن❗️https://virasty.com/user177517073581/1782349729822181763
04:52 - 25 June 2026

131 Views