عجیب اینه که همین فرد 2 سال است در دولت پزشکیان در حال مشاوره اقتصادی است.بعد تعجب میکنیم که وضعیت اقتصادی هر سال بدتر میشود؟
Replying toبا بستن تنگه هرمز ...صادرات کود انجام نمیشد و کشاورزان آمریکایی به بن بست خورده بودند..بهای بنزین کلی بالا رفته بود و اعتصابات شکل گرفته بود..حالا برای چند تن گندم و سویا که صددرصد ترامپ کینه ای آلوده ش میکنه برای انتقام ..کف و دست هم میزنن❗️https://virasty.com/user177517073581/1782349729822181763