امام را تنها نگذاریممردم باید در خیابان بمانید و آنچه رهبرتان خواسته را فریاد بزنید!
14 MB

مهدی Replied
امام را تنها نگذاریممردم باید در خیابان بمانید و آنچه رهبرتان خواسته را فریاد بزنید!14 MB
Replying toباید فراخوان تجمعات اعتراضی جلوی دفتر نمایندگان مجلس صدا و سیما و مراکز دولتی داده بشه که هرکاری دلشون خواست نکن
مهدی Replied
@Meisam_n18 June 2026آیا ذات انقلاب ما میتواند با آمریکا و اسراییل برای عدم تخاصم، توافق کند؟آیا گشایش اقتصادی ایران اسلامی در سایه توافق با شیطان میسر میشود؟آیا حرفهای آن حکیم شهید در تمام سی و هفت سال نادرست بود؟آیا خطوط قرمز و منویات رهبری عزیز با هماهنگی و رضای خودشان تک تک پایمال و نمدمال میشود؟آیا یهود مس…Show more
مهدی Replied
@Smajid_moosavi14 June 2026بسم الله الرحمن الرحیمملت بصیر و غیور که در خونخواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق ارمانهای بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید، هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن تبعیت کردن است. پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقبتر، بلکه همراه با ولی خویش باشید.…Show more
مهدی Replied
مهدی Replied
@Ejeii13 June 2026۲۳ خرداد؛ نخستین سالگرد جنگ تحمیلی دوم است. سال گذشته در چنین مقطعی، در نتیجهی تجاوز وحشیانه و سبوعانه دشمن صهیونیستی و همراهی آمریکای جنایتکار، بهترین فرزندان این آب و خاک، از فرماندهان و نظامیان سلحشور تا دانشمندان هستهای نخبه و جمعی از مردم عزیزمان، به شهادت رسیدند. یاد و خاطره همه این فداییا…Show more
@user17753232634213 June 2026Replying toامضای این کاغذ پاره تله اس که ما تنگه و اورانیومارو بدن بره اون هرگز محاصره دریایی رو برنمیداره و کشتی ها و لنجای مارو میزنه همون کاری که با ونزوئلا کرد
مهدی Replied
@Rasaee12 June 2026
@user17753232634212 June 2026Replying toدستاورد برجام جنگ نابودی هسته ای ترور امام خامنهای نتیجه این توافق نابودی توان نظامی تجزیه گرسنگی آوارگی
مهدی Replied
@Smajid_moosavi11 June 2026تنگه مقدس هرمز را ناامن میکنید؟! از سراسر ایران منطقه را برایتان جهنم میکنیم.این پاسخ جسارت آمریکاییها در منطقه است باذن الله.
@user17753232634211 June 2026Replying toچرا لبنان داره تنها میجنگه وحدت ساحات چی شد اجازه ندید فسیلهای سیاسی که از روحانی ظریف ومرعشی اختاپوس اصلاحات خط میگیرن دست نیروهای مسلحو ببندن
Replied@Rasaee10 June 2026گام جدید برای محدود کردن نمایندگان مردم!در صدمین روز تعطیلی جلسات علنی مجلس، گام جدیدی برای محدودسازی نمایندگان برداشته شد!از روز گذشته که نامه نمایندگان مردم خطاب به آقای قالیباف و آقای ذوالقدر در سامانه نمایندگان بارگذاری شد، بخش بیانیه سامانه قفل شد!در این نامه ۱۱ سؤال مهم و کلیدی از رئيس تیم…Show more
@user17753232634210 June 2026Replying toنیروهای مسلح فقط گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنهای باشند شورای عالی امنیت ملی تا بخواد به حمله دشمن واکنش نشون بده کشور تجزیه شده
@user17753232634210 June 2026Replying toجنگ زیرساخت برای آمریکا خطرناکه زیرساخت های انرژی منطقه بره زیر ضرب تزریق پترودلار به بازار سهام آمریکا دود میشه
مهدی Replied
@ali_khezrian10 June 2026🎥 باید به نقطهای از بازدارندگی برسیم که دشمن هوس نقض آتشبس نکندعلی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:🔹جنگ یک امر تخصصی و کاملاً کارشناسی است که بر مبنای عواطف و احساسات جلو نمیرود که اگر بخواهد اینگونه باشد ممکن است پیروزیهای ما را تبدیل به شکست کند.🔹درخواست از مردم عزیز …Show more4 MB
@user17753232634210 June 2026Replying toنیروهای مسلح فقط گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنهای باشند شورای عالی امنیت ملی تا بخواد به حمله دشمن واکنش نشون بده کشور تجزیه شده
Replied@Rasaee9 June 2026نتایج جدیدترین افکارسنجی که توسط یکی از مراکز افکارسنجی معتبر نزدیک به دانشگاه تهران انجام شده، نشان می دهد که حدود ۵۳ درصد مردم، دستیابی به توافق با آمریکا را محتمل نمیدانند و در بخش دیگری از این نظرسنجی نیز، حدود ۸۰ درصد مردم ایران گفتهاند که حتی در صورت امضای توافق، آمریکا به تعهدات خود پایبند …Show more
@user1775323263429 June 2026چیزی که برای آمریکا حیاتییه تاسیسات انرژی منطقه خصوصا آرامکو عربستانه نباید از زدن زیرساختا حیاتی رژیم صهیونی إبا داشته باشیم اگر ما نزنیم اونا میان زیرساختا حیاتی مارو میزنن برای اینکه از حصر دریایی نتیجه گرفتن و از ضعفی دیپلماتا تو مذاکره نشون دادن جریشون کرده
@user1775323263429 June 2026Replying toتوی زمان آتش بس پیروزی های بدست اومده تثبیت نشد آمریکا با محاصره دریایی ابتکار عملو دست گرفته حالا ایران مجبوره هم پیازو بخوره و دستاوردهایی که بدست آورده میدن میره و هم باید کتک حمله به زیرساخت هارو بخوره
مهدی Replied
@Smajid_moosavi8 June 2026حضور در خیابان تا زمانی که مقام معظم رهبری اراده میکنند حفظ کنید و تلاش داشته باشید که ما بتوانیم با پیوند زدن میدان، خیابان و دیپلماسی دشمن را از صحنهی تلاش مذبوحانه خود خارج و عزت و اقتدار را برای ایران و ملتهای آزاده فراهم کنیم.
@user1775323263429 June 2026Replying toجریان غربگرا داره گرای ترور امام خامنه ای جوان رو به آمریکا و رژیم صهیونی میده خود مردم باید دست بکار بشن و سرنگونشون کنن وگرنه تا کشوررو تجزیه نکنن دست برنمیدارن
Replied@Rasaee8 June 2026وفاق و وحدتی که باید تحت هر شرایطی حفظ شود، نه وفاق بر سر مبانی انقلاب و نه وفاق بر سر خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبری و نه انسجام مردم مبعوث شده که وحدت اعتدالیون و برجامیون و نیروهای رسانههای پزشکیان، روحانی و قالیباف بر سر خفه کردن مجلس است. نمونهای از توهینهای تیم رسانهای این جریان به مجلس را…Show more
@user1775323263428 June 2026Replying toسلسله مراتب قدرت باید اینجوری باشه ولی فقیه مردم نیروهای مسلح در رأس قدرت قرار میگیرن مجلس خبرگان و شورای نگهبان حفظ قوای مجریه و مقننه منحل نخست وزیری با اختیارات محدود احیا میشه با نظارت قوه قضاییه نظام بانکداری و بورس حذف میشه و خزانه داری و تعاونی جایگزین شود
@user1775323263428 June 2026Replying toسلسله مراتب کشور باید تغییر کنه تو چهل روز اول جنگ که زمام امور دست ولی فقیه مردم و نیروهای مسلح بود پیروزی های پیاپی از حفظ ارزش پول ملی تا رفع تحریم نفتی شاهد بودیم اما وقتی کار به سیاسیون دغلباز سپرده شد ابتکار عمل افتاد دست آمریکا و فشارها چند برابر شد
مهدی Replied
@Ejeii8 June 2026جهاد خیابانی ملت سلحشور ایران از ۱۰۰ شب گذشت...۱۰۰ شب است که خروش غرورانگیز تودههای ملت ایران از اقشار و طیفهای اجتماعی مختلف، در حمایت از میهن و نظام اسلامی، دنیا را شگفتزده کرده است.تجلی وحدت ملت ما در تجمعات خیابانی، سپری نفوذناپذیر در نبرد مقدس و سرنوشتساز فعلی با جبههی مجتمع اشقیاء و م…Show more
@user1775323263428 June 2026Replying toجنگ در بهترین زمان ممکن آغاز شد که اگر طول میکشید وفاقیون با فشارهای اقتصادی به سفره مردم تا شهریور کشور درگیر اغتشاش میشد
Replied
@user1775323263428 June 2026Replying toبزن که خوب میزنیخیابان با ما میدان باشمازیرساختهای انرژی رژیم صهیونی دبی و باکورو بزنید
@user1775323263428 June 2026زمام امور باید دست سه گانه ولایت فقیه مردم و نیروهای مسلح باشه به سیاسیون فاسد اعتمادی نیست