تا دیروز ک با کاورای مشکی پر جنازه زار میزدین اوبی هاباز افتادین ب ادعا؟ خب بیاینبازم. سگ کشی ک تاریخ نداره
This post was deleted by the post author.
@Ghande_faravan18 May 2026Replying to and 6 othersتا دیروز ک با کاورای مشکی پر جنازه زار میزدین اوبی هاباز افتادین ب ادعا؟ خب بیاینبازم. سگ کشی ک تاریخ نداره
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@llll878lll18 May 2026Replying to and 8 othersیه جومونگ گذاشتی پروفت فکرکردی شیرخورشید جونت مثل جومونگ کشورگشا و جنگجو بود
This post was deleted by the post author.
@SADMAN18 May 2026Replying to and 9 othersجالب اینجاس حکومت آریایی بحرینو مفت داد رفت و طرفدارای عقب موندهی این حرکت ازش دفاعم میکنن بعد اونایی که بهشون میگن هندی و تازی ۸ سال جنگیدن یه وجب خاک ندادنخود آریاییای اصیل اولیه بودن شمشیر صافشونو از پهنا زیگزاگ میکردن تو اینا
This post was deleted by the post author.
@SADMAN18 May 2026Replying to and 9 othersدقیقا منظورم امثال تو بودن ک میبندن ب قاجارچجوریه تو قاجار دادن ولی تو نقشه های همین صده تو کل دنیا جزوه استانای ایرانه و مجلس حکومت پهلوی دادش رفت و جشن گرفتن؟😂😂😂😂کتاب ک نمیخونی حداقل ب عقلت فشار بیار
@user1775644156618 May 2026Replying to and 10 othersبحرین 150 سال قبل از اون با توطئه انگلیسی شیخ های خودمختار داشت ایران هم تو دهه چهل یه نقشه جدید داد که بحرین رو گذاشت جزو استان های ایران یعنی خود ایران این کارو کرد و شیخ های بحرین و انگلیس هم اعتراض کردن ولی دلیل ایران واسه این کار این بود که جزایر سهگانه رو با استفاده از کارت بحرین از دست نده
@NYX8218 May 2026Replying to and 10 othersاگه پهلوی اول نبود الان آرارات مال ایران بود دشت نا امید مال ایران بود قره سو مال ایران بود در زمان پهلوی دومم اگه ممد رضا نبود بحرین مال ایران بود و جزیره آریانا مال ایران بود یه جزیره دیگه رو هم داده که اسمشو بادم نیست 🥹 آخه کوچولو تاریخ نخوندی الکی واسه ما بلبل زبونی نکن
@Gilan320 May 2026Replying to and 11 othersمیرزا کوچک در جواب نامه روتشتن(سفیر شوروی)در سال ۱۹۲۰ گفت:«مقصود من و یارانم حفظ استقلال مملکت و اصلاح و تقویت مرکز است تجزیهی گیلان را که مقدمه ملوک الطوایفی است و همچنین ضعف کشور را خیانت صریح دانسته و میدانم چنانچه پیشنهاد همیشگی ما به دولت،رفع این توهم را مینماید»منبع:سردار جنگل-فخرایی-ص ۳۶۲