post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌قندِ فراوان🚩🏴‌
@Ghande_faravan18 May 2026
تا دیروز ک با کاورای مشکی پر جنازه زار میزدین اوبی هاباز افتادین ب ادعا؟ خب بیاینبازم. سگ کشی ک تاریخ نداره

This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌فاطومه🖤‌
@llll878lll18 May 2026
یه جومونگ گذاشتی پروفت فکرکردی شیرخورشید جونت مثل جومونگ کشورگشا و جنگجو بود

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌🚩سَدمَن[عمادِآوین🇮🇷]‌
@SADMAN18 May 2026
جالب اینجاس حکومت آریایی بحرینو مفت داد رفت و طرفدارای عقب مونده‌ی این حرکت ازش دفاعم میکنن بعد اونایی که بهشون میگن هندی و تازی ۸ سال جنگیدن یه وجب خاک ندادنخود آریاییای اصیل اولیه بودن شمشیر صافشونو از پهنا زیگزاگ میکردن تو اینا

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌🚩سَدمَن[عمادِآوین🇮🇷]‌
@SADMAN18 May 2026
دقیقا منظورم امثال تو بودن ک میبندن ب قاجارچجوریه تو قاجار دادن ولی تو نقشه های همین صده تو کل دنیا جزوه استانای ایرانه و مجلس حکومت پهلوی دادش رفت و جشن گرفتن؟😂😂😂😂کتاب ک نمیخونی حداقل ب عقلت فشار بیار
@user1775644156618 May 2026
بحرین 150 سال قبل از اون با توطئه انگلیسی شیخ های خودمختار داشت ایران هم تو دهه چهل یه نقشه جدید داد که بحرین رو گذاشت جزو استان های ایران یعنی خود ایران این کارو کرد و شیخ های بحرین و انگلیس هم اعتراض کردن ولی دلیل ایران واسه این کار این بود که جزایر سه‌گانه رو با استفاده از کارت بحرین از دست نده
اگه همین رضا شاه نبود الان خوزستان نبود (شیخ خزعل) شمال ایران رو میرزا کوچک خان داده بود به شوروی اگه پهلوی دوم هم نبود هم جزایر سه‌گانه هم آذربایجان (فرقه پیشه‌وری)هم کردستان(فرقه قاضی محمد) جدا شده بودند.
15:18 - 18 May 2026

10 Reactions
432 Views


3 Replies

Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX8218 May 2026
اگه پهلوی اول نبود الان آرارات مال ایران بود دشت نا امید مال ایران بود قره سو مال ایران بود در زمان پهلوی دومم اگه ممد رضا نبود بحرین مال ایران بود و جزیره آریانا مال ایران بود یه جزیره دیگه رو هم داده که اسمشو بادم نیست 🥹 آخه کوچولو تاریخ نخوندی الکی واسه ما بلبل زبونی نکن

Profile picture of ‌گیلانے 🇵🇸‌
@Gilan320 May 2026
میرزا کوچک در جواب نامه روتشتن(سفیر شوروی)در سال ۱۹۲۰ گفت:«مقصود من و یارانم حفظ استقلال مملکت و اصلاح و تقویت مرکز است تجزیه‌ی گیلان را که مقدمه ملوک الطوایفی است و همچنین ضعف کشور را خیانت صریح دانسته و می‌دانم چنانچه پیشنهاد همیشگی ما به دولت،رفع این توهم را می‌نماید»منبع:سردار جنگل-فخرایی-ص ۳۶۲

Profile picture of ‌Kim Jong Un‌
من بخاطر نهضت جنگل ازش بدم میاد