چه دنیای کثیفیه.چه قدر نامرد. چرا نباید رهبر باشه چرا چرا...چرا باید تن لش رضا پهلوی و نتانیاهو زنده باشن؟؟من فقط با تحویل نتانیاهو به ایران و محاکمه عین صد دام بلکه یکم آروم بشم.صد تا بند هم امریکا قبول کنه جبران خون خواهی رهبر نمیشه.

@user17758481897417 April 2026چه دنیای کثیفیه.چه قدر نامرد. چرا نباید رهبر باشه چرا چرا...چرا باید تن لش رضا پهلوی و نتانیاهو زنده باشن؟؟من فقط با تحویل نتانیاهو به ایران و محاکمه عین صد دام بلکه یکم آروم بشم.صد تا بند هم امریکا قبول کنه جبران خون خواهی رهبر نمیشه.
@user17758481897413 April 2026اردوغان اسرائیل را تهدید کرد در صورت تداوم جنگ و عدم دستیابی به صلح از طریق مذاکرات میان ایالات متحده و ایران در پاکستان، احتمال مشارکت ترکیه در درگیری نظامی علیه اسرائیل وجود دارد. یاشاسین ❤
@user17758481897413 April 2026نتانیاهو توییت زده و به اردوغان تیکه انداخته، یه کاربر ترک اومده عکس یک خیار گذاشته و نوشته این خیار بیشتر از توییت تو لایک میخوره، تا الان، نتانیاهو ۷۰ هزار لایک، خیار ۳۱۸ هزار لایک 😂
@user17758481897413 April 2026محاصره دریایی ینی نقض آتش بس.تا الانشم خیلی دیر شده و به کمک لبنان نرفتیم.همین فردا زیر ساخت اسراییلو بزنببینم چه **** میخواد بخوره. وسط مذاکره اسراییل داشت لبنانو میکوبید. امیدوارم دیر نشه
@user17758481897413 April 2026بسازید بسازید بمب اتم رو بسازید. تا کسی جرات نکنه چپ نگاهمون کنه. ببینید امریکا مث سگ از کره شمالی پاکستان هند و چین میترسه. تا به حال شده اونارو تهدید کنه؟؟؟به خودتون بیایین قایمکی بسازین. فقط دوتا بسازین
@user17758481897412 April 2026هیچ وقت فاز اون دسته از افرادی که دیس لایک میفرستن رو درک کنم. خب ینی چی برای این خبر دیس لایک میفرستی ابله. نه خبر سیاسیه نه چیزی. مثلا خبر شهادت اونهمه بچه تو میناب یادمه چند نفر" 👍" رو زده بودن.خدا شفاتون بده
@user17758481897412 April 2026خبرنگار تسنیم در محل مذاکرات: با توجه به زیاده خواهی غیرمنطقی طرف امریکایی و پافشاری هیات ایرانی برای حفظ منافع ملی، با پیشنهاد طرف پاکستانی و پذیرش دو طرف، مذاکرات یک دور دیگر در روز یکشنبه ادامه خواهد یافت. 🌐 khabarmohem.ir✅ @Khabar_Fouri"پاکستان غلط کرد .شک نکنین به نفع آمریکا کار میکنه"khabarmohem.irخبرهای فوری مهم
خبرهای فوری مهم
@user17758481897412 April 2026چرا پاکستان نخود هر آشه؟؟چرا ول نمیکنه؟؟؟؟بابا بیخیال شو دیگه اه.یارو خودش بمب اتم داره امریکا هم داره دارن با ایرانی که هیچی نداره مذاکره میکنن که نداشته باش.