چرا پاکستان نخود هر آشه؟؟چرا ول نمیکنه؟؟؟؟بابا بیخیال شو دیگه اه.یارو خودش بمب اتم داره امریکا هم داره دارن با ایرانی که هیچی نداره مذاکره میکنن که نداشته باش.
02:16 - 12 April 2026

125 Views