خ
خانم پرستار
@user177584818974
چرا پاکستان نخود هر آشه؟؟چرا ول نمیکنه؟؟؟؟بابا بیخیال شو دیگه اه.یارو خودش بمب اتم داره امریکا هم داره دارن با ایرانی که هیچی نداره مذاکره میکنن که نداشته باش.
02:16 - 12 April 2026
125
Views
Replying to
@user177584818974