✍️ کیان پیر فلک رو که یادتونه چقدر براش استوری گذاشتید؟!خواستم بگم حداقل کیان پیرفلک جنازهای داشت و استوری گذاشتید اما این بچه هنوز مفقود الاثره و هیچ جیکتون در نیومد.
@Naderik213 April 2026Replying toهمین که از کشته شدن طفل دیگری ناراحت نیسی و سوژه ای برای پستت درست میکنی نشان از بیشرفیته هر بچه ای خونش برای ایران و ایرانو مهمه الا شما ورزشیا که عاشق اینید از خون بقیه برا خودتون وجهه بخرید
@Naderik213 April 2026Replying to andالهی داغ بچتو یا یک عزیزتو عین کیان ببینی و ما با دروغ و تحریف واقعیت بکنیمش تو چشم ملت