دکتر مهدی خانعلی زاده در شبکه ۳ سیما:اینکه در این ۴۰ روز جنگ، ۳ هزار تفر شهید دادیم و نه مانند ژاپن ۳۰۰ هزار نفر،بخاطر وجود ذخایر اورانیوم در داخل ایران بوداگر این ذخایر را در مذاکرات بدهیم، ۲۹۷ هزار نفر دیگه هم در جنگ بعدی شهید خواهند شد!👌👌👌
مردمان کشور ما همیشه دنبال مقصر هستن تا بگن تقصیر فلان مسئول و شخصیت که ما اینجوری شدیم...حالا هی شما سکوت کنید تا کشته بشید دیگه اسم شهید هم بهتون نمیدن چون رهبر و یاراش شهید شدن مابقی مسئولین هم که الان هستن به کتف چپشونم نیست که کی کشته میشه یا نمیشه.چون اگه بود که تا الان شهید شده بودن.