پاسخ دکتر جلیلی به بانویی که نسبت به مذاکرات اعتراض داشت : شما نظام جمهوری اسلامی را متهم میکنید به بیعت با يزيد، حرف شما غلط است!
7 MB
Replying to
Replying toمگه ما تاریخ زدیم گفتیم برای الان هست؟در پاسخ به کسانی که مذاکره را با بیعت یکی میدانند، پاسخ آقای جلیلی مجدد منتشر شد.واقعا عجیب هستید
Replying toاین کلیپ مربوط به زمانی است که امام جامعه شهید نشده بود!حتی جنگ دوازده روزه هم رخ نداده بودوقتی امام شهید ۱۱ روز قبل از شهادتشان میفرمایند "مثلی لا یبایع یزید" تکلیف همه چیز رو روشن کردندو اینکه با چه منظوری این کلیپ که مربوط به یک سال پیش است الان داره منتشر میشهمقداری بصیرت...
Replying toمقداری بصیرت؟ شما داشتههای ناقص ذهنی خودتو که برخواسته از چهارتا کانال فضای مجازی هست، بصیرت میدونی؟مقداری فکر لطفا مذاکره در هیچ صورتی به عنوان بیعت حساب نمیشهبیعت معنای خودشو داره، اینکه بری پیروزی خودتو مکتوب کنی و حقتو بگیری بیعت هست؟ بیعت یعنی بعد از شهادت رهبری مثل ونزوئلا عمل کنیم و بپذ…Show more
Replying toبه قالیباف نقد دارمولی شرف دارد به نوفرقانیسمهایی که ذهن منجمد و متحجری دارندنوشتم مذاکره، تسلیم یا بیعت نیستولی نفهمیدی