آقای ابهری سلام خدا قوت لطفا در مورد حضوری بودن امتحانهای پایه هفتم به بعد هم بگید تو این شرایط چطور میشه ؟؟واقعا اینایی که تصمیم میگیرن برای بچه های مردم خودشون کجا زندگی میکنن؟؟معلمها تو مجازی از روی کتاب میخونن و درس میدنبعد امتحان ها رو مفهومی و خارج از کتاب می گیرن