یکماه پیش، متخصصان امنیتسایبری هشدار میدادند زیر حملات شدید هستیم اینترنت بینالملل را باز نکنید، با روشهای بیخطری میتوان نیاز عموم به اینترنت بینالملل را تامین کرد. وزیر ارتباطات بجای توجه، به نصیحتکنندهها توهین کرد. حالاکه مردم گرفتار شدهاند، کجاست بیاید جواب مردم را بدهد
