قالیباف: اگر به سوئیس نمیرفتیم خونهای بیشتری در لبنان بر زمین میریختپ.ن: چیشد آقای قالیباف ؟؟؟؟؟؟فقط میل به مذاکره و دیدن آمریکایی ها داشتین ؟همین الان اسرائیل داره لبنان میزنه ...@Ghalibaf
2dقالیباف: اگر به سوئیس نمیرفتیم خونهای بیشتری در لبنان بر زمین میریختپ.ن: چیشد آقای قالیباف ؟؟؟؟؟؟فقط میل به مذاکره و دیدن آمریکایی ها داشتین ؟همین الان اسرائیل داره لبنان میزنه ...@Ghalibaf