یه وقت فکر نکنین،مشکلات گرانی نان و برنج و حبوبات و اب و برق داریما!!تمامش حل شده!! چون سخنگوی محترم با حقوق بیش از پنجاه میلیون ،نگرانیشون رسیده به موضوع فیلترینگ و اموزش شنای پروانه،با بودن این جماعت اصلا نیازنیست اسراییل بهمون حمله کنه
iri@user466514 July 2025هیچی!فقط یاد مناظرات این عزیزان افتادم که رییس دولت فرمودن،شمااصلا معنی الترناتیو را میدونی؟الان فهمیدم که بغیراز بی برنامه بودن ایشون معنی کلمه گفته شده را هم نمیدونه،شایدم بخاطرهمینه که اگر اسراییل وسط تهران شعبه فلافلی تلاویو را دایر کنه ،جنابشان دست از سر مذاکره برنخواهد داشت
@user466525 June 2025جناب دولت جمهوری اسلامی ،ویتکاف در تازه ترین اظهارات خود علنا اعلام کرده ،ایران کوچکترین حقی برای غنی سازی ندارد ،بااین حرف ،میشه واسه مردمی که بخاطر ایستادگی بر سر حق مسلم خودشون،عزیز از دست دادن ،توضیح بدین که معنی این مذاکره چیه و چه تپه جدیدی را قراره فتح کنید و بعدشم سکه جایزه بگیرین؟
@user466525 June 2025سخنی با دکتر پزشکیان ؛جناب رییسجمهور محترم،بعنوان یکی از احاد مردم این کشور که هم دوران جنگ با صدام را درک کرده وهم تجاوز صهیونیست را دیده عرض میکنم،چرا دست از التماس کردن و خواهش از امریکای خونخوار برنمیدارید،ترامپ با چه دیالوگی بهتون بگه،بی خیالش میشی؟خوبی؟کجا سیر میکنی دکتر❗
@user466522 June 2025جناب عباس اقای عراقچی،میشه لطف کنید و به مردم بگین ،دشمن چکار باید بکنه تا شما دیگه به درهای مذاکره کاری نداشته باشید ؟طرف اومده تجاوز کرده ،ما چه مذاکراتی بغیر از مقابله به مثل در برابرشون میتونیم داشته باشیم‼️لطف کنید از درهای مذاکره فاصله بگیرید،مذاکرات ما فقط با موشکه