میگن دولت خدمتگزار از مردم بخاطر همدلی و یکی شدن احاد ملت تشکر کرده ،خواستم بگم ملت نیازی به تشکر کردن نداره،مگه کسی که از ناموسش دفاع میکنه ،منتظره تشکر دیگرانه؟شما اگر روراست هستین،از مذاکره ذلیلانه دست بکشید ،اگر اینکار را کردی ،اسمش میشه تشکر ،باقیش دیگه حرف اضافه س
13:31 - 26 June 2025

77 Views