اگرویراستی یکطرفه س چرا توش فعالیت میکنی؟اگر منظورت از ملت امثال موسوی و خاتمی و یه مشت طرفدار امریکاست،که حاضرن از ناموسشون بخاطر امریکا بگذرن،تشکر،ما بی ملت باشیم شرف داره به بودن با یه مشت وطن فروش،شما هم بهتره در جایی فعالیت کنی که طرز تفکرشون بهت نزدیک باشه،اینجا انرژیت تلف میشه