3d
جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس محترم جمهورشما نفت دولت را به نیروهای نظامی نبخشیده اید زیرا نفت متعلق به دولت نیست؛ نفت ثروت ملت است. آنچه انجام شده تخصیص بخشی از دارایی مردم در مسیری بوده که برای امنیت و دفاع از کشور ضروری تشخیص داده شده است.از سوی دیگر نیروهای نظامی نیز دریافت کننده یک بخشش نبود…Show more
Profile picture of ‌علیرضا الفت‌
پس از جیب من بخشیده ...اشتباه کرده من راضی نیستم من مخالفم ملت بزرگ ایران یا جنگ بی قاعده و بیهوده ای که مبنای ملی ندارد مخالفند .خیلی غلط کرد بخشید
Profile picture of ‌سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه‌
پس اگر کسی نیمه شب به خانه ات حمله کرد و احتمالا خدای نکرده کسی از اهل خانه را هم به قتل رساند، از خانواده ات دفاع نکن زیرا کار بیهوده و بی فایده ای است فقط تماشا کن ، اگر هم پیشنهاد صلح داد با متانت با قاتل فرزندت دست بده !خدا را چه دیدی شاید پیشنهادات سودمندی برایت داشته باشد‼️
Profile picture of ‌علیرضا الفت‌
سرباز امام زمان ، قیاس مع الفارق می‌کنی ، تو نزن ، انتظار نداشته باش کسی هم از دیوار خونه ت بیاد بالا، آزار ندی دیگران رو اگه کسی چشم بد به خونه ت و اهلش بندازه همسایه ها قیمه قیمه ش می‌کنن ... العاقل تکفیه الاشاره
Profile picture of ‌سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه‌
وسط مذاکره بفرمائید ایران دقیقا کجا را زده بود؟ اصلا اوضاع کشور ما چه ربطی به آمریکا دارد؟!مگر‌اینکه این مردک زرد را کدخدای جهان دانسته و به او اجازه دخالت در امور همه بدهید
Profile picture of ‌علیرضا الفت‌
تکفیه الاشاره خودتو خسته نکن با من با هم قدت بحث کن با علی واعطی ، داداش خطیب مرحوم
Profile picture of ‌سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه‌
اتفاقا مشکل امثال شما همینست که خود را بلندتر از بقیه می بینید، این خود برتر بینی سبب پیدایش انواع فساد در جامعه میشود
Profile picture of ‌علیرضا الفت‌
در واقع راست میگی شمااما حق بده با کسی که متعصب است و مراجع اطلاعاتی محدودی دارد وارد بحث نشوم، سر شما رو هم به درد نمیارم انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا روایت است که تعصب که از دری وارد شد عقل از همان در خارج می‌شود
در احقاق حق متعصبیم و به مولایمان علی اقتدا میکنیم، در جنگ شبانه رفت و سر کسی را که به پیامبر حمله کرده بود برید.نداشتن تعصب یعنی بی غیرتی آنقدر بی غیرت نشدیم که اماممان را شهید کنند و خواهان صلح با قاتلش باشیم.بابا جان چرب و شیرین دو روز دنیا اینقدر ارزش ندارد #مذاکره_ننگین #نمیپذیریم
08:43 - 23 June 2026

43 Views


1 Reply

Profile picture of ‌علیرضا الفت‌
چرب و شیرین مال مشهدی هاست شما فکر کنم میگین رشتوک 🌼قیاس و استدلال بی قاعده خوب نیست برادر من، با احترام به خانم‌ها ولی هر دری رو زدن در بحث خصوصیت اونهاست.شاخصه‌ی حکومت علوی عدل مولاست ... مفصله داستان عدل علی ، لطفا وقت بگذارید برای امیر مومنان