سلام بچهها لطفا محمد توییتر رو فالو کنین یاشا 🙏🏻
😆دیباچه گلستان موشکی سعدی!منّت خدای را عز و جل که موشکش موجب قدرت است و به هدفخوردنش مزید نعمتهر موشکی که بالا رود ممد حیات است و چون فرود آید مفرح ذات.پس در هر شلیکی دو اصابت موجود است و بر هر اصابت شکری واجب....😉